Connecta la teva llar
Tria la Fibra que millor s'adapti a tu.
Banyoles
BANYOLES. Us presentem aquest acollidor PIS planta baixa situat en una finca amb pocs veïns i molt ben ubicada, a tocar del centre de Banyoles. Una oportunitat ideal per a aquelles persones que busquen comoditat, espai exterior i tranquil·litat, mantenint tots els serveis a prop.
En accedir a l’habitatge, un passadís central distribueix les diferents estances. A mà esquerra hi trobem el rentador, seguit del bany complet i de la cuina, pràctica i funcional. A mà dreta, hi ha una habitació doble molt lluminosa, amb vistes a la part exterior de la finca.
A la part final del passadís s’obre la sala d’estar-menjador, àmplia i molt lluminosa, que es converteix en l’espai principal de la llar. Al seu voltant s’hi distribueixen tres habitacions dobles més, totes elles espaioses i amb moltes possibilitats d’adaptació segons les necessitats.
L’exterior és un dels grans atractius de la propietat: disposa d’una terrassa i d’un jardí privat, igual que la resta de veïns, cadascun amb el seu propi espai independent. La finca té accés tant des del carrer principal com des de la part posterior, fet que la fa molt còmoda.
Situada a només 5 minuts a peu del centre de Banyoles i de l’Estany, és una opció excel·lent per gaudir d’un entorn agradable i pràctic alhora.
Per més informació o per organitzar una visita, no dubteu a contactar-nos.
Tipus d'immoble
Disponibilitat
Ascensor
Moblat
Energia
Emissions
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
684 € *
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
684 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Preu de l'immoble:
190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.996 €
Cost total de l'immoble:
210.996 €
Estalvi aportat:
38.000 €
Import de la hipoteca:
172.996 €
Interessos totals:
73.080 €
Cost total amb hipoteca
284.076 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Tria la Fibra que millor s'adapti a tu.
Contracta llum i gas online, sense permanència.
Explica'ns què hi has vist per poder corregir-ho.